Saturday, January 14, 2012

Shopping Keperluan Rumah! Done Finally!!


Today, alhamdulillah selesai shopping barang keperluan rumah...pilih yang simple-simple sahaja biar padan dengan budgeT!!!


Ni sofa yang saya pilih dekat perabot Purnama Kb!nasib my hubby tak kata apa-apa.hehehe..so, dia berkenan laa...dia tak dapat temankan saya so, my mum yang temankan ke KB today..banyak choices tapi saya berkenan yang ini..dah lama berkenan, coz sama dengan rumah my aunt cuma warna yang berbeza..saya beli juga kabinet Tv & meja makan kat purnama nie tapi ambik gambar sofa sahaja..migrain menyerang time tu. so, tak dapat la berfoto sangat..

Harganya boleh tahan laa...my hubby xmau corak bunga-bunga..so, pilih la abstrack..banyak yang kami bincang pasal beli perabot rumah..hasilnya memuaskan..lagipun nak match ngan langsir elyza sponsor by my sis (kak ma)..sofa ni pon sponsor by my sis..(kak LIn).Untung ada kakak kan??TQVM dear...jimat budget kami bila dua barang ni dah ada orang sponsor..so, tumpu pada lain la..


Ni washing macine yang saya beli kat kedai panasonic kat Hotel New Pacific KB..beli yang automatic 9kg sahaja..kalau ikut my hubby nak yang besar...tapi nak buat apa??kami bertiga sahaja..bukan ada ramai pon...


Last barang yang saya beli iaitu TV LCD brand Toshiba..yang ni saya penuhi impian hubby yang nak size 42"..hehehhe..itu sahaja keperluan rumah yang saya beli hari nie...
Peti Ais my mum dah beli kat saya..katil pun my mum kasi..so, cukup la saya rasa..memang semua tu tak cukup lagi..tapi tengok budget dulu macamana...
xoxoxox

No comments:

Post a Comment