Thursday, April 4, 2013

Ikan bakar Kuala Besut 24.3.2013

2 minggu lepas, kakak saya yang sulong balik ke Kampung... Ayah saya sakit...
Saya pula memang dah niat dalam hati nak belanja family saya makan Ikan bakar sempena gaji pertama saya...

Kami pilih Lokasi di Kuala Besut, Zul Ikan Bakar!!!!!
gambar ikan bakar xsempat pula nak ambil memandangkan kami teramat lapar kot!!!!

Mak & ayah saya tak dapat join disebabkan keadaan ayah yang tak mengizinkan...
ni gambar-gambar kami malam tersebut..kakak saya kak lin tak ada coz dia pregnant tak dapat balik kampung....hehehehhe


 my hubby!!!!


 Asyifa berlatarbelakang ibunya!!!!

Rizqi & Asyifa yang tak reti duduk diam...atas meja lak tu...
 

 Rizqi, ayah su, Chik Su & Chik Gee

 Mereka-mereka

 my handsome BoY!!!!

 Rizqi & ayah pilih ikan


 kakak, kak Chik & abg Iman



xoxoxoxooxooxooxo

No comments:

Post a Comment