Sunday, January 29, 2012

CNY--(cuti 19/1/2012-24/1/2012)

Sempena cuti raya cina, saya bercuti lama disebabkan mak saya & ayah saya ke KL, kenduri sepupu saya along (hasnira)..kena cuti lama la nak jaga si kecik tu..Rizqi arsyad..
aktiviti hari-hari saya ialah ke rumah baru kami, cuci rumah & sapu habuk..kesian Rizqi sampai batuk-batuk..habuk simen tu memang bahaya jugak laa..
tak lama dah kami akan berpindah ke rumah baru, insyaallah 5 februari nie, sempena maulidur rasul..ambik tarikh berkat sedikit..P):-

23 januari tu banyak jugak aktiviti kami..petang tu saya, Rizqi & en hubby ke kota Bharu..ambil ayah & mak saya kat airport pengkalan Chepa..jem jalan hari tu..!!pukul7 baru sampai..dekat 30 minit mak & ayah saya tunggu..kesian pulak, since ayah kurang sihat..


Rizqi & saya on the way ke kota bharu


Berderek-derek kereta

mula-mula bertolak masam jer kes ngantuk dier

Rizqi & ayah yang dah siap berpakaian lengkap!!!


dah sampai kat lapangan terbang...xoxoxoxo

malam pulak kami celebrate birthday my FIL- tak banyak gambar yang kami ambil disebabkan kamera saya kehabisan bateri..sempena pembukaan Secret Recipe baru, kami pon rasmi laaa..sedappp makan kek..tapi dah lewat..pukul 11.30 p.m baru sampai rumah mentua di sebabkan kami ke kb DULU!!

AGAK KABUR PICTURE DISEBABKAN KEHABISAN BATERI!!! apa pun, enjoy cuti sempena CNY!!!semua adik beradik sebelah hubby balik!!!happy sesangat!!!

No comments:

Post a Comment