Wednesday, January 4, 2012

ASB LOAN

Semalam ASB loan dapat disemak & dapat membuat pengeluaran..saya pagi-pagi lagi dah bersiap sedia ke pejabat pos & dah inform opis yang saya lambat masuk pejabat...memang dah lama tunggu ASB dapat buat pengeluaran..iyelah, tengah gawat nie & nak guna duit untuk rumah baru...kadang-kadang tension gak pikir duit nie & my hubby selalu pesan, jangan jadi hamba duit...


8.15a.m dah sampai pejabat pos..ramai jugak la yang menanti..SEE!!!!!

.

.

.

.

.

.
First time seumur hidup saya dapat no 1 disaat orang ramai nak buat pengeluaran ASB..
Dapat jer duit, terus selesaikan hutang..saya risau kalau lambat bayar hutang takut orang dah xmempercayai saya..itu prinsip saya!!!

malam pulak after tidokan Rizqi saya menunggu Mr hubby balik dari rumah kami..my hubby terpaksa setiap malam ke rumah yang kami beli di sebabkan ada kerja-kerja renovation yang belom selesai!!




Rizqi yang lena diulit mimpi...sambil saya sapu bedak sejuk muntah belut dimukanya kesan dari gigitan nyamuk...












No comments:

Post a Comment