Tuesday, January 24, 2012

Rizqi Arsyad dah masuk 8 bulan






sekejap jer kan??rasanya baru jer saya alami kesakitan sewaktu bersalin hari tu!!Tup Tup dah masuk 8 bulan 2 hari umur Rizqi hari nie...rasa Cepat sangat masa berlalu..lagi 4 bulan dah nak masuk setahun dia..

*Rizqi dah tumbuh gigi tau..terkejut jugak saya bila En suami bagitahu Rizqi dah ada Gigi..kesnya nak buang sisa makanan tapi rupanya gigi..hehehe..ibu pulak excited!!!

*Rizqi semakin banyak makan sekarang..Nestle Cerelac tu boleh dikatakan seminggu sekotak...suka tengok dia makan!!sampai jarang bangun menyusu malam disebabkan perut kenyang!!!

*Sekarang nie Rizqi dah mula nak merangkak..suka bila tengok dia merangkak..tapi melalak la bila dah kepenatan..

*kalau naik kereta pulak, Rizqi suka duduk berdiri bila saya Riba dia menangis..bila berdiri dia akan melompat atas paha saya!!!Penat disebabkan dia dah berat sekarang nie!!!kalau duduk dalam Car Seat mesti menagis tak ingat!!!

itu sahaja update untuk Pekembangan Rizqi...!!!Saya selalu mendoakan yang terbaik untuk anak saya..Insyaallah!!!love u dear!!!

No comments:

Post a Comment