Saturday, January 14, 2012

PembukaaN PaNtai TiMur JerteH


Sempena pembukaan Pantai Timur...Saya, Wanis & Liza melawat pantai timur pada hari first pantai timur dibuka..wanis yang beria nak pergi..saya pulak just follow coz menghabiskan Lunch Hour!!!

Nothing Much, macam supermarket lain gak..tapi happening gak laaa...


Saya hanya berminat ini!!!hehehe..Secret Recipe! & beli Banana Chease Cake for lunch hour


Sementara menunggu wanis membeli belah, saya survey jam dinding ni untuk rumah kami..memang comel & saya sangat berkenan! ada macam-macam jenama & yang paling saya suka adalah Crocodile!!!


Tak beli pun..saja survey Dulu..Tunggu Shopping nGan My Luvly Hubby Baru boleh decide nak beli yang mana..
sekarang nie setiap malam mesti my ubby ke rumah kami di taman D'Kenjing..ada buat renovation sikit!!My Hubby Buat Sendiri Tau..Termasuk tampal mozek..jangan tak percaya! walaupun Rumah kami Biasa Jer & x lah gah macam banglo tapi ia merupakan berkat titik peluh saya & hubby.Saya bangga dengan Rezeki kurniaan ilahi yang ALLah Berikan kepada saya, hubby & my cute Son Rizqi Arsyad!!

Actually Proses pembelian rumah, Duit pendahuluan, Bank Fee, Lawyer Fee & 10% Dari harga rumah (bank tanggung 90%) sahaja kami dah berhabis RM28K..pikir-pikir balik, murahnya rezeki kami..ada jer duit nak bayar semua tu..mana nak cari 28K, tapi tanpa berhutang kami dapat selesaikannya..Thanks to my hubby..walaupun dia sibuk & tak sempat nak temankan saya ke pejabat pemaju (Bakti Kekal Sdn Bhd) tapi dalam masa yang sama dia amat memahami Dan Sediakan bantuan untuk semua tu.terutama kewangan la..Thanks Dear!!
Tak sabar nak pindah ke rumah baru & saya dah pun ada tarikh yang sesuai..Tunggu saya beritahu dalam entry yang lain di sebabkan belum bincang sepenuhnya dengan my hubby..ialah masing-masing busy!!
xoxoxoxoxo

No comments:

Post a Comment