Saturday, April 14, 2012

Exam JuruaUdit W41-Hotel New Pacific KB

Semalam 14/4/2012 saya exam JURUAUDIT kat Hotel New Pasific Kota bharu..
yang bestnya saya dapat exam tu dengan My BFF Marsuriati Marzuki.
Lagipun kami dah lama tak keluar sama-sama. Last keluar masa saya belum kahwin dulu! tapi kami lupa pulak nak ambik gambar sama-sama..jadi saya terpaksalah upload picture nie untuk imbas bali kenangan kami..




semalam pun saya ada bagitahu Sue yang saya rindu suasana bekerja kat Kota Bharu dulu & harap sangat agar kami dapat bekerja di bawah satu bumbung macam dulu..Moga doa dan impian kami dipermudahkan oleh yang Maha Kuasa..
Ameenn!!!

Exam habis lebih kurang pukul 2.00 p.m..lepas solat kami ke Bandar Kota Bharu..Lunch kat kedai nasi Ayam Mualaf..agak muak & tak habis pun makan nasi ayam kat situ..TQ tu sue coz belanja saya Lunch..

Lepas tu kami ke kedai mainan kat depan tu, beli mainan kat Rizqi, Train Thomas & Friends.. tapi Rizqi menangis tengok train tu sebabkan mata Train terjenggil bila dimainkan..hahahah..dia takut...last-last jadi koleksi dalam kereta ibu!..

After that, kami ke Ozel KB..Sue nak beli Kerongsang!!
saya memang tak pernah tahu pun kat KB ada kedai kerongsang sebegitu..merelip-relip..kedai tu baru jer buka..maybe dalam 3-4 tahun nie..dulu masa saya menetap kat Kb kedai tu tak ada lagi..memang mabuk la masuk kedai tu. tak tahu nak buat pilihan yang mana. Sue pulak yang memang terkenal ngan ketawanya mula la mengilai tak henti-henti..P:)- saya kata kat sue, andai kita dapat jawatan Juruaudit yang kita exam tu insyaallah kita datang shopping kerongsang kat Ozel ni!

Lepas tu kami bergerak balik..iyelah, Rizqi dari pagi ditinggalkan..mesti Rindu sangat kat My Lil BOY!!sebelum tu beli pulak nasi kerabu golok OTW nak balik tu.. beli Tapau kat My hubby & My mum..Singgah beli ayam goreng EDlee lagi.. huhuhu..kalau g KB memang tak boleh elak dah..mesti banyak beli makanan..bagi saya KB adalah syurga makanan..saya sangat Rindu kehidupan di Kb seperti dulu..moga Rezeki saya untuk bekerja di Kb ada..

Sampai pasir puteh, saya ajak sue teman saya beli pasu & bunga untuk rumah saya kat bandar pasir puteh..memang murah..Insyaallah, gaji ni nak pergi lagi kedai tu..berbeza dengan Jerteh..2-3 kali ganda jugaqk harganya....

then balik rumah dengan penatnya..


No comments:

Post a Comment