Tuesday, January 10, 2012

LuNcH 10 jaNuary 2012

Lunch hour today, saya,wanis & liza ke Ban Bee Furniture..saje cuci mata..lagipon nak diet malas la makan..kn kurang makan sekarang nie!dah Gemoks balik dah...
Not bad harga sofa, Kabinet & meja makan kat Ban Bee, tapi tak banyak sangat choices...



Ni kabinet Televisyen! saya sangat berkenan dengan kabinet nie coz simple! lagipun saya tak suka jenis yang ada laci..rasa semak! kalau ada Laci, mula la nak isi macam-macam kat dalam Tu..tapi tak boleh decide lagi..kena tanya pendapat Mr Hubby dulu..then survey lagi!!



Ni meja makan yang diperbuat dari kayu nyatoh!!harga Rm4k..nampak simple tapi harga????
huhuhuhuhhh!


Buaian idaman saya! tapi kena beli yang asas dulu..kena tengok keperluan dulu..yang ni dah kategori sebagai kehendak!!


Like this Sofa! Since dah janji dengan Mr hubby nak tema black & white untuk rumah kami, terpaksa la lepaskan sofa warna purple nie..langsir pon dah tempah black & white..(my sis sponsor):-


Wanis & LIza yang temankan saya mencuci mata di waktu Lunch!


Sofa yang banyak, tapi tak tersusun..susah nak buat pilihan!


Saya berkenan Sofa nie..harga Rm1300..tapi saya nak survey kat Kota bharu dulu sabtu nie!mana tahu kot-kot ada yang lagi cantik & murah..nak beli barang-barang kediaman mesti kena yang puas hati kan??


yang ni ok gak..harga Rm799 jer tapi macam xbest jer..takut cepat rosak!!
Then kami ke econjaya..cuci mata lagi..hanya cuci mata & grab scallop for mr hubby!!!
thats all for entry kali nie!

No comments:

Post a Comment