Saturday, March 5, 2011

weeKend 5 March 2011




today, pagi2 lagi sy keluar ke bandar sorang diri kerana nak selesaikan RoadtAx & Insurans Yang akan tamat tempoh 13 hb nie. lupa lak yg minggu ni Sabtu minggu pertama & pejabat Insurans tutup. rasa boring lak nak balik rumah time tu, apa lagi, sy tanpa di temani MR hubby coz dia kerja mula la berjalan2 survey barang-barang keperluan baby...bila di buat senarai, rupanya banyak jugak nak guna duit untuk menyambut kelahiran baby kami nie.persiapan dah kn beli sikit-sikit coz kalo nak beli secara serentak rasanya mcm xsempat duit jer...

tUJuan utama saya ke pasaraya Econjaya adalah untuk survey BreastPump & Warmer..saja survey awal2 & senang nak budget coz mmg setakat ni saya tekad dalam hati untuk BF baby saya ni tanpa campur Formula Milk.mintak-mintak saya diberi kekuatan untuk melakukannya...insyaallah..

some of the picture barang-barang keperluan baby yang dah saya beli...to all mommies, sy amat berminat untuk mengetahui pasal pengalaman, persediaan barang-barang untuk menyambut kelahiran baby sulong kami.kalo ada suggestion or apa2, sy mintak share ngan saya k...

No comments:

Post a Comment