Friday, March 4, 2011

pregnancy- 6 months




tup tup dah masuk 6 months i was pregnant...erm...sekarang nie dah mula terasa baby tendang perut & aktif bergerak.badan pon semakin penat & tak larat nak buat kerja2 cergas coz selalu sangat demam.seminggu baik, seminggu demam...alhamdulillah sepanjang mengandung kat baby sulong kami, saya xalami alahan yang teruk seperti sesetengah people..cuma demam jer la.saya xnak scan jantina untuk baby kami coz my hubby takut effect coz dah 2x scan..nice experience bila rasa baby bergerak.ia la, siapa sangka dalam setiap degupan nafas saya, ada nadi lain yg turut berkongsi segalanya dengan saya...my dear baby, kami xsabar menunggu kelahiranmu..moga lahir dengan selamat & sempurna..boy or girl kami xkisah, janji keselamatan tu yang penting!!!

persiapan kami untuk menyambut kelahiran baby xla advanced sangat, just beli yang asas sahaja, iyelah kalo nak beli sekaligus mana ada duitkan?????selain daripada tu saya jugak banyak membaca article d internet pasal breastfeeding..selain melawati blog member2 yg fully breastfeed anak diorang.TQ to member yg banyak bagi info.insyaallah, kalo xada halangan saya akan BF baby sy sampai umur 2 tahun...insyaallah...pray & support me ok!xoxoxoxox

No comments:

Post a Comment