Sunday, March 13, 2011

12 march 2011



weekend, aku attend kenduri kawen my BFF SITI sabariah kat kampung anak ikan besut terengganu..nak di jadikan cerita hari ni hujan punyalah lebat, aku pulak pergi sorang diri coz my hubby kerja hari sabtu. nak drive kete tu memang la kurang jelas sikit coz, hujan & ribut. my father dah bising masa aku nak pergi tu. mana taknya coz jauh jugak perjalanan tu..makan masa hampir 30 minit coz hujan..tapi aku gagahkan diri gak demi my BFF yg tercinta..hehehe

Actually aku & yah kenal dah lama, sejak SPM dulu..kami xlah sama sekolah, kami kenal melalui kawan dan adalah citer disebalik kawan tu.HEHEHR...citer lama daaa...tapi alhamdulillah, kami still baik & selalu contact sampai sekarang. boleh katakan BFF jugak la kami berdua ni. banyak gak bnda yg kami share bersama...yah ni pun friendly orgnya..masa knduri kawen aku amat hargai yah coz dia sanggup balik nak attend knduri aku...love u my dear..

masa pertunangan yah, aku xdapat hadir coz aku demam, tu yang aku gagahkan jugak untuk attend knduri yah nie...very excited nak tgk yah bersanding...mmg comel baju purple & tema purple.malangnya my camera hbs bateri time tu, lupa nak charge & xdapat nak ambik gambar yah bersanding di samping suami tercinta NASIR...huhuhuhu...
gambar bertunang kalian jer la yang dapat aku uploadkan disini...nasib badan...huhuhuhu

apa2 pun, kepada yah & nasir, aku & suami doakan agar kalian berdua bahagia sehingga ke akhir hayat & dikurniakan zuriat yang soleh & solehah.

No comments:

Post a Comment