Monday, March 14, 2011

my new hobbies


tUnGKU BABY




PenYusuan susu Ibu












Lately, aku ada hobi baru.kadang-kadang my hubby pun xterlayan ngan my hobbies nie...hehehe. aku mengaku bila kandungan aku dah mula menjangkau 7 bulan, barulah aku mula rajin mencari article2 menarik di internet. Especially about Breastfeeding. web site yang menjadi teman setia aku setiap hari ialah Susuibu.com.Actually pada awal kehamilan aku xla berminat sangat pasal isu BF ni sehinggalah aku terbaca Blog my member pasal BF ni, kebaikan dia & cara nak bagi fully BF kat bby.bila pikir-pikir balik, mmg banyak kebaikanny & thanks kepada member-member yg aku chat yang banyak beri Info pasal BF ni.mmg BF ni bukan sesuatu perkara yang senang apalagi bila kita bekerja, sebab itu aku guna google a lot coz nak surf article about BF ni coz aku dah mula berminat untuk fully BF pada anak sulongku yang bakal lahir nanti. dan ilmu yang aku ada masih sikit, jika nak di bandingkan dengan momies yang dah banyak pengalamannya.doakan aku agar dapat memenuhi hasrat memberi yang terbaik bagi baby di dalam kandungan nie.amennn...


selain daripada itu, aku jugak banyak surf pasal produk2 & keperluan baby..iyelah, tempoh 2 bulan bukannya lama. sebab tu aku banyak habiskan masa mengenai petua bersalin, perkara-perkara yang berkaitan dengan baby dan sebagainya...antara yang menarik minatku sejak 2-3 hari ini ialah pasal breastpump, nursing bra, tungku baby & pakaian baby..xoxoxoxox

No comments:

Post a Comment