Thursday, March 17, 2011

Issues



Today issues about BPA free baby bottles...sebenarnya sebelum ini saya tak tahu apa makna BPA ni coz xpernah ambik kisah pasal hal botol susu..baru-baru ni saya ke supermarket & shopping barangan baby & salah satu yang saya beli ialah botol susu Jenama Pureen & Anakku...
saya ada terbaca Content kat belakang botol susu tu & ada tulis pasal BPA-free...dengan ilmu yg masih cetek, saya pun surf googles & dari situ dapat tahu makna BPA...

alhamdulillah, botol yg dibeli mmg BPA-free...2 hari lepas tu isu botol yg bahaya ini diharamkan keluar dalam berita tapi knp mesti tunggu 2012?knp xterus diharamkan dari sekarang?perkara ni membahayakan kesihatan bayi???so pikir-pikirkan lah...jangan ambik mudah...walaupun saya belom menjadi ibu, & bakal menjadi ibu, saya cukup tersentuh dengan isu-isu yg melibatkan bayi seperti ini...

No comments:

Post a Comment