Saturday, October 13, 2012

Selamat Pengantin Baru Sue & Khairul, Ida & Alias 13 October 2012

Add caption
 Lama sungguh saya xupdated blog nie..teramat busy...super duper busy...mula-mula tu hubby exam, saya pulak busy mencari bahan untuk en suami study..kemudian teman dia gi Exam kat Kuala Terengganu...selang seminggu saya pulak exam...huhuhuhu penat di samping si comel kami yang semakin lasak...ok, berbalik semula pasal entry kali ni, semalam kami dapat 2 jemputan ke kenduri kawen...pertama my lovely ofismate Ida & pasangannya Alias...ke-2 my BFF, Marsuriati & khairul..kami decide ke kenduri Ida dulu kemudian baru ke kenduri Sue...malangnya kami xsempat bergambar dengan Ida coz Ida sembahyang time nie..masa mula2 sampai dah jumpa Ida, tapi belum make up lagi...


 Hanya gambar si kecil ini yang sempat di ambil kat pelamin Ida...
yang tak reti dok diam..risau saya dengan si kecil nie!!takut habis hantaran orang jer!!!

 Tengok!!! sampai berpeluh dibuatnya...


 Lepas solat zohor kami bergerak ke kenduri sue pulak..alhamdulillah, walaupun busy dengan sesi bergambar, sue sempat melayan kami..ada gak gambar kenangan saya dengan sue..Ikhlas hati saya cakap, sue comel sangat...suami & my mum pun puji...nampak lain sangat2..Serinya bertambah2...

 Dah lama xjumpa member-member Choo & co.. alhamdulillah kami jumpa & kami tetap rapat seperti dulu...Rindu saat-saat di Choo & co makin membuak-buak..rasa sangat bila jumpa diorang...miss that moments!!
 Nurul, Farah & me...Insyaallah lepas ni destinasi kenduri ke Kota bharu lak...Farah & nurul jangan lupa kak ya lakss....heheheh...muahsskkk!!!

 Miss tan pun anggun jer...bila lak miss tan punya nie...xsabar lak rasa.

Last, saya, Rizqi & pengantin...nasib baik anak ibu bagi kerjasama kat ibu semasa sesi bersama rakan-rakan...Thanks yer Rizqi Arsyad bin mohd yusry...

No comments:

Post a Comment