Sunday, April 15, 2012

Memory-Choo & Co

Semalam bila keluar dengan Sue pergi exam sama-sama, mula kembali ingatan semasa saya berada di Choo & Co.. saya amat rindu saat berada di Kb bersama kawan-kawan yang baik seperti Marsuriati, Nurul, Azma..memang rindu sangat-sangat detik tu..tapi apakan daya..sampai satu tahap kita kena redha la...

saya godek-godek picture kat fb, hanya picture pergi Bangkok jer yang ada..nanti yang lain kena scan..ada masa insyaallah saya akan masukkan dalam blog saya untuk tatapan pembaca..

 Ni picture saya bersama staff Choo & co dan Twinstar Management..sebelum bertolak ke Bangkok Thailand..ni masa kat LCCT..

 Ni picture saya bersama Senior yang paling best in the world-Miss Chan..
memang sporting sangat..really miss u dear!!

 Saya & Nurul kat Zoo Bangkok..kawan baik yang tak akan saya lupa sampai bila-bila..banyak jugak la masalah yang kami share bersama...



 masa mula-mula kat Airport Suvarnabumi. With my BFF Marsuriati...P:)- Sue mesti marah kalau upload picture ni disebabkan sekarang dia dah lain & nampak elegance!! Kee, Lie & Joe bersama kami masa ni..

saya & Lie (hasli)..alamak..badan gemoks la..lagi besar dari patung tu...sini memang gelaks sakan la masa nak snap picture disebabkan badan kami yang lebih dari gambar..hahaha.

Lastly..miss u guys!sampai satu tahap kita kena move on.. & semuanya dah jadi kenangan kan?? apapun & dimana pun saya berada, siapa pun saya, tak pernah lupa korang semua..memang beruntung sangat kenal korang & bertuah pernah jadi ahli Choo & co..P:)-

No comments:

Post a Comment