Saturday, December 31, 2011

Welcome YEar 2012


WELCOME YEAR 2012 & HAPPY NEW YEAR!!!



APA AZAM TAHUN BARU NI???MESTI ADA KAN?
mudah-mudahan azam tahun baru ni akan termakbul..macam tahun-tahun lepas ada jer azam yang xtertunai...

Semalam last day 2011, saya & family xcelebrate pun..dari pagi sampai maghrib saya sibuk berkebun kat halaman rumah baru kami sementara Rizqi tinggal kat rumah dengan nenek & chik..kebetulan my sis ada balik bercuti..jadi dapat la dia jaga Rizqi sementara saya membersihkan halaman rumah baru..

saya pergi sorang-sorang jer memandangkan hubby kerja.saya jangka akan pindah ke rumah baru awal february nie..nak siapkan table top dulu then beli perabot rumah sekadar yang mampu.Rumah baru duit pun kena banyak la habis..xper laaa..Janji kepuasan tu ada sebabnyer rumah ni boleh dikategorikan sebagai rumahku syurgaku.balik kerja penat-penat, rumah la tempat kita bersama hubby & anak.

Di ambang tahun baru, saya & family langgan Ombak Rindu kat Astro First..ok la, tapi xada la best sangat macam yang di war-warkan..entahlaa..setiap orang ada persepsi masing-masing.begitu juga saya & my hubby!!my hubby siap tergelak tgk citer tu..heheheh..tapi ending "tentang Dhia" slot akasia TV3 best..siap tumpah air mata. Iyelah, bila di tanya, "nak mintak cerai @ bermadu.." huhuhuh feeling sebentar tgk citer tu!!itu jer yang dapat saya coretkan pada 1 january 2012 ni..

Last..happy new year..& bye 2011 moga hidup lebih bahagia tahun nie..P:)-

No comments:

Post a Comment