Tuesday, December 20, 2011

Rizqi & mam


Dah lama sangat-sangat saya xupdated blog saya disebabkan teramat busy dengan urusan rumah baru..alhamdulillah, rumah kami 100% complete.cuma urusAN pembelian barang2 rumah yg belom completenyer..nanti la saya post pasal rumah kami. ni nak citer pasal my luvly son yg semakin membesAR..hehehe.

lately, Rizqi memang bermasalah dengan feeding bottlesnyer..dia mmg xnak guna bottle selain dari MAM bottles..huhu, demand betol anak ibu.saya hanya beli satu jer mam bottles kat dia melalui online.so, apa lagi..terpaksa la bergilir2 botol yang sama tiap kali dia feeding.xper sayang, nanti gaji ibu beli k..dah masuk dalam wishlist dah..cuma tunggu gaji jer.insyaallah..

aim saya adalah memandangkan Rizqi dah nak masuk 7 bulan & botol susu blh guna untuk jangka hayat 6 bulan jer, so saya nak tukarkan semua botol susu Rizqi kepada mam bottles..xxxxoooo

No comments:

Post a Comment