Saturday, December 24, 2011

LunCh Hour Khamis 22 December 2011



lunch hour 22 december 2011, saya & wanis keluar untuk melihat progress rumah saya. tapi sebelum tu, kami singgah ke pasar tani dulu coz wanis nak beli groceries.. masa tu peniaga dah nak mengemas dah..ini mengingatkan saya aktiviti semasa kanak-kanak & zaman muda remaja.
saya merupakan anak peniaga pasar tani dulu & selalu ikut ayah berniaga di pasar tani & pasar malam.terutama waktu cuti sekolah...kira saya expert jugak la nak lipat khemah pasar tani & nak mendirikan khemah tu..miss that moments..bila lihat aktiviti peniaga2 nie..rasa sedih pun ada, rindu pun ada. now, ayah saya dah x berniaga pasar tani dah..dia dah buka kedai sendiri kat area bandar jerteh jugak.kedai barang-barang plastik HAJI ABU JAMIL BIN MOHD ZIN.Siapa yang datang jerteh tu, boleh la singgah & cuci mata k...
.

.
;
.
.
.
.
.


some picture peniaga pasar tani selepas selesai berniaga..

lipat khemah..percaya or x yang saya pernah melipat khemah sebegini selepas selesai berniaga??heheh



wanis, setelah selesai membeli



ada jugak peniaga yang belum mengemas barang-barang niaga mereka




aktiviti saya & wanis masa lunch hour khamis berkenaan..after that kami ke rumah saya coz mahu melihat progress rumah saya..dah xsabar nak pindah nie..hahahahah

No comments:

Post a Comment