Wednesday, December 26, 2012

Dunia Baru, Alam Baru, Rakan Baru

Alhamdulillah...doa saya dan suami di makbulkan Allah...penghujung December saya dapat tawaran berkhidmat dengan kerajaan di bawah kementerian pelajaran malaysia....
6 December 2012 Last day saya kat Sama Pelangi Sdn. Bhd....Banyak kenangan selama 5 tahun berkhidmat di sana...

8 haribulan saya &family bertolak ke Kuala Lumpur. 10hb saya lapor diri di putrajaya...11 hb saya Lapor diri di Jabatan pelajaran Terengganu & 12hb saya lapor diri di tempat saya berkhidmat sekarang...
huhhhuhhhu....penat memang la tak terkata. ayah saya xsehat tapi sanggup ikut ke putrajaya..






Sekarang ni saya cuba sesuaikan diri di suasana baru ni...alhamdulillah, dapat kawan-kawan yang ok...moga diberkati selalu...

No comments:

Post a Comment