Wednesday, December 26, 2012

BANJIR LANDA PANTAI TIMUR

Bersempena Christmas, besut dilanda banjir....saya pula sudah lama tak menulis blog disebabkan teramat busy disebabkan hari tu saya resign dan masa memang dihabiskan sepenuhnya untuk menyiapkan kerja-kerja yang berlambak di pejabat lama...


Sekarang ni pula saya cuba untuk rasikan diri di tempat kerja baru..tapi ni saya nak cerita pasal banjir di pantai timur dulu..minggu ni cukup malas nak datang keja disebabkan rehat yang tidak mencukupi..25 december bersempena dengan Christmas Day, paras air sungai Jertih naik & mengakibatkan kereta Waja adik lelaki saya rosak  teruk di tenggelami air...Nasib baik adik saya & anak perempuannya Nur Asyifa Humairah selamat...kereta pun dah siap dibaiki.masa tu adik saya nak pergi jemput isterinya kat Hospital Besar jerteh...adik ipar saya bertugas petang time tu...pukul 9.00 malam habis shift kerjanya...Suami saya minta pertolongan kawannya untuk mendapatkan khidmat lori tunda.

 

No comments:

Post a Comment