Monday, March 26, 2012

BABY BOTTLE

Sebelum ni saya ada post entry pasal my baby & botol susu mam..
boleh refer link ni
Pasal mam bottle lagi. Kat jerteh tak ada jual botol susu brand mam ni, kalau nak beli saya terpaksa order online. hari tu, saya try beli botol susu anakku & pureen kat my baby. hasilnya agak membazir la disebabkan my baby hanya mahu mam bottle. botol dia tak kisah, teat yang jadi masalahnyer. siap menanges tak mahu. Rizqi kecil-kecil dah demand. haissshh!!!

Jadi sekarang ni saya hanya gunakan "mam" sahaja.
actually saya dapat tahu pasal mam bottle ni melalui kawan saya. anak dia pun tak mahu bottle lain. teat mam ni lembut & saya guna sejak Rizqi dalam pantang lagi. Maybe dia tak biasa guna botol lain itu yang jadi masalahnya.

Lagi satu, aliran puting susu mam ni slow yang dapat mengelakkan baby tersedak susu. puting biasa walau size S, aliran agak laju. saya pun bimbang nak bagi Rizqi.

Last saya pesan kat my sista kat KL tolong belikan teat untuk Rizqi..Teat memang selalu kena tukar. sape tahu kedai-kedai kat Jerteh ni yang jual teat Mam?? kesian my son. Bila teat Rosak susah nak cari!!!huhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment