Wednesday, October 6, 2010

pregnancy




unexpected...tapi ni merupakan hadiah yg xternilai bagi saya & my luvly hubby...
memg sungguh xdisangka, di saat usia perkahwinan kami mencecah 3 bulan, saya&hubby dikejutkan dengan berita gembira ini... alhamdulillah..ini lah yang di tunggu oleh setiap pasangan yang bergelar suami isteri...cahaya mata kami yang pertama bakal lahir...yaallah...selamatkanlah zuriat yang berada di rahimku ini...
walaupun usianya masih awal, xtahu kenapa aku amat risau akan keselamatannya...
biarlah zuriat kami ini dapat membesar seperti zuriat lain...dapat melihat dunia & dapat menjadi anak yang dapat membantu ibu & bapanya kelak...aminnn

kepada saya & suami tiada yang lebih gembira melainkan melihat zuriat ini lahir dengan selamatnya...

setakat ni saya tidak mempunyai alahan apa2...melainkan my hubby...raya hari tu dia demam & asyik bau stokin...ramai yang cakap saya pregnant tapi just ignore coz masa tu saya period...

ada satu malam tu saya amat teringin makanasam...after isyak terus ajak hubby keluar beli asam...masa tu ingat nak period...mmg banyak saya makan asm malam tu&puas ati

saya agak pelik bila keputihan banyak keluar...saya xpernah alami keputihan nie...2 hari lepas saya suara pada hubby sy nak beli pregnant test..hubby cakap membazir jer...xpayah la lagi...tapi saya degil.masa OTw g kerja saya singgah beli kat farmasi...saya terus cek kat opis...alhamdulillah, that result is positif....macam xpercaya tapi tu lah hakikatnya...
time tu jugak opis datamg opis saya nak bagi duit deposit rumah, terus saya share ngan hubby...

semalam hubby bawak g klinik nak sahkan...& dah sah saya mengandung zuriat kami yang pertama...doakan keselamatan baby kami & ini pengalamanku...banyak kn belajar nie...

No comments:

Post a Comment