Friday, October 1, 2010

Diet



Sebelum kawen, berat badanku 67kg coz memang aku tidak control pemakananku...tapi dengar nasihat hubby (masa tu tunang) supaya jaga pemakanan & banyak2 excercise...perubahan ketara aku ialah aku turun 10kg sebelum naik pelamin...aku amalkan diet & memang langsung xminum ais...pada semua rakan2 yang mahu berdiet memang berkesan kalo korong xminum ais...aku memang berpuas ati masa tu..maklumlah beratku turun sampai 57 kg...

tapi after kawen memg sangat xberpuas ati coz beratku badanku naik balik...pantang terlebih makan sedikit memang ketara la perubahannya...dapat rase perubahan tu contohnya paha kian membesar...sampai sakit nak berjalan...aku mesti berusaha keras lagi untuk Diet semula...xberpuas ati...gambar raya semua nampak aku tembam...eiiiiiiiiiiiiiiii geram betol...my hubby pemberi semangat untuk aku kurus kembali...thanks sayang love u...

No comments:

Post a Comment