Tuesday, February 5, 2013

Aksi Beliau Yang merisaukan saya

Dah agak lama saya tak bercerita pasal putera saya yang semakin lasak & aktif ketika umur hendak mencecah 2 Tahun!!!!
Sudah banyak perubahan kat atas dirinya yang saya sedari dari sehari ke sehari....
~dia dah panggil "ayah"...huhu...ibu belum lagi...
~bila kita ambil sesuatu kat tangan dia, mesti dia kata "pah pah pah"-maksudnya lepas...heheheh
~kalau marah mesti dia tanya "bakpo" kenapa
~manjanya pulak makin menjadi-jadi....
~kalau kat rumah nenek pula dia suka sepahkan senduk & sudip nenek...
~kadang-kadang keaktifan beliau teramat merisaukan saya...
Rizqi tak suka dengan mainan yang saya beli, beliau lagi suka mainan yang bukan mainannya...
~kadang2 dia panjat kerusi untuk main suis lampu, panjat kerusi untuk main pili gas...

Ni beberapa gambar aksi lasak beliau...

 Berdiri atas skuter sambil menonggek punggung ke belakang

 Duduk mencangkung!!!! ayah kepenatan melayan karenah anak kesayangannya!!!

Last!!! aksi selak perut beliau...heheheheh

No comments:

Post a Comment