Saturday, November 3, 2012

weekenD 3 November 2012

sabtu 3 november saya diserang migrain..
kenapa la migrain menyerang di hari minggu..hari sepatutnya saya habiskan masa bersama Si comel Rizqi arsyaD!

Tapi masa sakit-sakit tu, alhamdulillah rezeki kami sekeluarga murah!
.
.
.
.
 
 kami dapat buah tangan dari jiran kami yang baru balik kursus dari langkawi...Terima kasih kepada Abg Yie (jiran kami).

 Coklat dari Langkawi!! saya baru cadang nak ajak hubby p beli cadbury malam tu. tapi dah memang rezeki saya..Rizqi  xboleh makan coklat k!!nanti rosak gigi.
 
 Ni pulak kuah rojak Mak Bee.. memang tersohor la masa saya kat Kedah dulu. dah lama xmakan kuah rojak Mak bee+kacang nie...



Dalam sakit kepala, saya sempat jugak masak...P:)-
.
.
.
.

 Saya masak rendang buat pertama kalinya..alhamdulillah menjadi rendang saya!!!
tak pernah masak rendang sebelum ni...disebabkan banyak daging korban dalam freezer, saya pun guna la untuk masak rendang!!!


Tu jer citer weekenD kami, I love weekenD..
kenapa cuti cuma 2 hari..saya mau cuti lagi laaa...
miss my Son Rizqi Arsyad!!!

No comments:

Post a Comment