Sunday, July 15, 2012

weekenD 13 july 2012


jumaat pagi, tok Rizqi (bat saya) datang ke rumah kami..
pagi-pagi lagi saya dah jemput bat saya supaya datang rumah. sepanjang kami pindah, baru sekali ayah saya datang..tu pun masa malam mula2 ada majlis sembahyang hajat..lepas tu dah masuk 5 bulan pindah, ni pulak baru ayah saya datang.. kesian jugak, ayah saya mesti boring. life dia kat kedai & rumah. sekali sekala better dia datang ke rumah anak-anak...

memandangkan ada lauk yang simple-simple sahaja kat rumah, saya pun masak la udang goreng kunyit, sambal belacan & kari telur ayam (favourite) encik suami...ayah saya pun memang berselera makan menikmati menu tengahari tersebut...

after sembahyang jumaat & makan, kami bersiap-siap ke Kota bharu..sebelum tu hantar ayah saya balik dulu...

tujuan utama ke kota bharu ialah nak shopping baju raya Rizqi...& destinasinya ialah KB mall (pacific)..kena beli awal-awal sementara ada duit ni..nanti tak lah kelain duit tu...

sementara ibu sibuk memilih, Rizqi & ayah ada aktiviti lain..tengok la aktiviti Rizqi yang dilayan oleh ayah...

minum susu dulu...nanti lapar!!

sambil minum susu, sempat dia tarik tag harga sampai terkoyak..nasib baik jurujual tu baik!!!

dah kenyang kena sambung drive...

ayah dah penat nak melayan..berhenti rehat jap...

muka seriusnya!!!

mau balik sudah!!


sempat ke Kb mall jer coz ayah xmau dah ke Tesco! or wakaf che yeh...
sempat beli 2 jeans & 3 T-shirt kat rizqi brand Kiki lala & Kiko...
tunggu baju melayu la pulak sepasang lagi....huhuhuhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment