Friday, May 27, 2011

38 Weeks


muka Yg Tembam



9 months Oledy




Ready Nk keluar Dinner


my pregnancy period dah masuk 38 minggu (9 bulan 14 hari). kalau ikut due, 10 june 2011 @ 14 june 2011...tapi hari ni dah mula terase on off contraction..risau gak.memang dia ajar sakit or dah btol2 nak bersalin.

sepanjang mengandung nie mmg xsuka bergambar coz saya xsuka tgk tubuh badan saya yg semakin gemuk & mengembang...hehehehe..so, xbanyak la pic masa preggy nie.tapi for last before bersalin kot, ada ambik pic nie, untuk kenangan rupa saya masa preggy 9 bulan.berat badan sy 72kg..kn usaha lebih after bersalin.

sekarang ni saya cepat sangat rase penat tapi masih berusaha untuk pergi kerja coz mmg saya nak bercuti rapat2 sampai bersalin walaupun dah xlarat..boleh la saya bercuti panjang nanti..

No comments:

Post a Comment