Sunday, January 24, 2010

1 BuLaN 2mINGGu




sEDAR xsedar dah sebulan 2minggu kami bertunang...aku pun mcm termimpi-mimpi lagi dengan ikatan ini.Betulkah????dah jadi tunang org aku ni.bila tunangku tanya xpercaya ker,xreti aku nak jawab mcmana.

apapun tiada lain yang aku harapkan melainkan ikatan ini kekal ke jinjang pelamin & ke akhir hayat. semoga hubungan kami ini diberkati coz banyak dugaan yg terpaksa kami tempuh untuk sampai ke tahap ini.

bagi aku, setiap manusia pernah melakukan kesilapan & kesalahan yang sukar di maafkan.tapi prinsip aku & tunangku ketenangan dan ubat yang paling mujarab untuk ketenangan adalah memaafkan kesilapan orang dan meminta maaf bagi kesilapan kita.

banyaknya dugaan & perjalanan dalam kehidupan ini.kadang-kadang sampai tahap kita berputus asa.tapi siapa kita untuk pertikaikan kehendaknya...

mudah-mudahan perjalanan jodoh kami selamat ke hujung nyawa...yang tu yg aku harapkan....amin...

No comments:

Post a Comment